Velkofirmy investují do ekologických obalů. Mezi nimi je i Pepsi nebo Nestlé
O zajímavé kampani #neplastuj jste jistě už slyšeli. Jedná se o kampaň, která si klade za cíl ochránit oceány a moře, které jsou pravidelně znečišťovány tunou nebezpečného plastu, který je nebezpečím zejména pro vodní tvory. V současné době stále přibývá těch, kteří jsou odhodlaní neplastovat, kteří jsou tedy odhodlaní nepoužívat ve svém životě plasty, které jen znečišťují prostředí kolem nás. Kupodivu se k těmto lidem přidali i mnohé společnosti, které začínají nabízet například místo plastových brček brčka kovová či místo klasických plastových tašek a igelitek využívají papírové tašky, které se mohou recyklovat. Navíc nyní mnohé společnosti investovali do dalších věcí, které podporují kampaň #neplastuj.
Ekologie je dnes to, co řeší celý svět. Lidé zkrátka chtějí zachránit oceány, chtějí zachránit moře a životní prostředí kolem nás. Aktuálně se celý svět spojil a začal výrazně omezovat plasty, což podpořily i společnosti Pepsi a Nestlé, které se rozhodly své zboží prodávat v ekologických obalech, které je možné používat i stokrát znovu.
Nejvíce plastů produkuje potravinářský a kosmetický průmysl
Z nedávných statistik vyplývá, že nejvíce plastů produkuje kosmetický a také potravinářský průmysl. Právě tyto dva průmysly si tak daly jako hlavní cíl omezit spotřebu plastů. Samozřejmě jde to postupně, ale jde to.
Přední velkofirmy se nyní rozhodly investovat do recyklovatelných, znovu použitelných obalů, které lze použít až stokrát jinak. Navíc použité obaly, které už nebudete chtít, vám velkofirmy rády vyberou během pravidelného sběru.
Jaké firmy do obalů investovaly?
Mezi firmami, jež se rozhodly investovat do těchto skvělých znovu použitelných obalů, patří zejména zmiňovaná firma Pepsi, dále firma Nestlé, také Coca-Cola, Danone nebo PepsiCo. Ti tak začaly bojovat s plasty v potravinářském průmyslu, kterých je zde opravdu nejvíce.