3 + 1 výhod notifikací: Jsou vhodné i pro vás?

Webové notifikace jsou marketingový nástroj, jehož správným používáním přispějete ke spokojenosti uživatelů vašich webových stránek. Jaké výhody se nabízejí pro obce? A jaké zúročí majitelé e-shopů? Podívejte se na přehled. 

Usnadní získávání informací vašim klientům

Webové notifikace pro vaše klienty představují výhodu, kterou sami odsouhlasí – když povolí, abyste jim mohli posílat mobilní notifikace, můžete je informovat kdykoliv to budete potřebovat. Klienti se tak dozví o aktuálních informacích, které by sami museli složitě vyhledávat. Máte na starost samosprávu obce? Pomocí notifikací můžete sdělit občanům hrozící povodňové nebo smogové nebezpečí. Užitečný nástroj, nemyslíte?

Nabídky s omezenou platností

Mobilní notifikace ale neslouží pouze vašim klientům. Skvěle je můžete použít i ve své marketingové strategii. Oslovujte pravidelně své klienty a nabízejte jim časově omezené nabídky, reklamní akce nebo odkazy na zajímavé a přínosné informace z oblasti vašeho podnikání. Když svým klientům budete pravidelně nabízet zajímavý obsah, bude se vám dařit trvale oslovit své klienty a budovat s nimi pozitivní vztah k vaší značce. 

Spravujte odkudkoliv

Webové notifikace můžete snadno spravovat odkudkoliv. Přejete si informace zasílat ze svého mobilního zařízení, nebo přes rozhraní vašich stránek? Mějte vždy pevně v rukou správu vašich notifikací, i když jste mimo kancelář. 

Množství, které zasíláte

Notifikace a jejich příjem musí zákazník vždy odsouhlasit. Aby se z jejich odběru neodhlásil, vytvořte si jasný koncept s jakou intenzitou budete své notifikace odesílat. Vaše uživatele také můžete požádat o zpětnou vazbu, kdy se jich na optimální počet notifikací zeptáte. Spokojenost vašich uživatelů je na prvním místě. 

Notifikace jsou užitečným pomocníkem pro vás i vaše klienty. Už víte, co napíšete do své první zprávy? 

Radek Vávra

Radek Vávra

Ing. Radek Vávra - specializuje se na finance, ekonomiku a investování, které jsou jeho koníčkem přes 20 let.