Nejlepší akcie, do nichž se vyplatí ještě letos investovat 

Investování je během na dlouhou trať. Pokud se vám podaří najít takové investice, které jsou aktuálně na vlně rostoucího trendu, pak se můžete ze zisků radovat o chlup dříve, než je zvykem. Jednou z možností, jak se z podobného scénáře těšit je sázka na takové akcie, které doporučují nejen světoví investoři. Pojďme se podívat na akciové tituly, které stojí minimálně za zvážení ještě předtím, než vložíte své úspory do vašich původních favoritů.  

NextEra Energy 

Není tajemstvím, že svět je aktuálně velmi napjatý v souvislosti s elektřinou a dodáváním ropy a podobně. A tak se logicky vyplatí sázet na to, po čem bude pravděpodobně v následujících měsících nemalá poptávka. A elektřina je přesně tím, po čem poptávka bude, nemyslíte?  

Jednou z akciových společností, která stojí minimálně za zvážení, je NextEra Energy, která za posledních dvacet let přinesla stávajícím akcionářům velice sympatický výnos. V porovnání s jinými elektrárenskými společnostmi roste daleko výrazněji, což potvrzují i poslední statistiky, na které se vyplatí mrknout předtím, než do akcií vložíte své peníze. Spíše pro utvrzení v tomto kroku.  

Amazon 

Po nedávném propadu, který však měl na vině odchod Bezose z funkce ředitele společnosti, ale také aktuální dění na trzích způsobené válkou na Ukrajině, se Amazon znovu jeví jako velmi sympatická a výnosná investice. AKtuálně se totiž ceny akcií nachází na svém pomyslném dně, na kterém se neocitly poslední roky prakticky nikdy.  

Z dlouhodobého pohledu a z predikcí budoucnosti, které předpovídají, že všechno se přenese do online světa, je tak investování do Amazonu zcela logickým krokem, který snad za každé situace musí vyjít. Tedy na tom se mnozí investoři alespoň shodují.  

PubMotic 

Znáte společnost PubMotic? I ta je aktuálně součástí seznamu akcií, do kterých se v letošním roce vyplatí bezesporu investovat. Mluvíme o firmě, která provozuje programatickou reklamní platformu a je poskytovatelem na straně prodeje. Jinými slovy je to takový systém, který se postará o optimalizaci umístění digitální reklamy. A, jak z výše uvedeného vyplývá, jelikož bude budoucnost pravděpodobně o působení ryze v online světě, přesně toto se bude oceňovat.