McDonald’s investuje do papírových brček

Když se řekne „franšíza“, většina z nás si vybaví žluté písmeno M v červeném poli, což je logo velice známého rychlého občerstvení McDonald’s, které nemusíme představovat. Každý miluje hamburgery a hranolky z dílny tohoto rychlého občerstvení, každý ví, jak franšízový koncept vypadá, protože sídlí na každém rohu velkého města. V současné době se McDonald’s těší z řady úspěchů. Například po dlouhých letech navázal opět spolupráci s dalším americkým gigantem, jímž je společnost Walt Disney. Společně propagovali nové filmové snímky, které aktuálně vstupují do kin. Kromě toho se McDonald’s rozhodl snížit emise, které vznikají při výrobě umělých hmot.

V současné době je téma životního prostředí neustále řešené a všude se vyskytující. Například se nyní na sociální síti Instagram objevil nový hashtag či jinak řečeno výzva, která nabádá lidi k tomu, aby nevyužívali plastová brčka a jiné plastové nádoby či příbory které se podílí na zvyšujících se emisích, které vznikají právě při výrobě umělých hmot.

Na Instagramu vznikla konkrétně výzva #neplastuj, která si klade za cíl šířit myšlenku, že plasty jsou špatné a že je třeba je pomalu, ale jistě nahrazovat.

McDonald’s se k výzvě přidal

Dalo by se říct, že si McDonald’s hledá novou cestu ke svým zákazníkům. Nyní se vedení firmy nechalo slyšet, že se od září zavedou místo plastových brček brčka papírová, která se tak budou podílet na snižování emisí, které vznikají při výrobě plastových, umělých hmot. Tento krok zákazníci ocenili, což se jistě ukáže i na následujícíh tržbách.

Evropská komise navrhla zákaz plastového nádobu

Poté, co se na veřejnost dostala informace, že se ve Velké Británii jenom v restauracích denně spotřebují skoro dva miliony plastových brček, se rozhodla evropská komise navrhnout zákaz jednorázových plastových příborů, hrníčků či talířků a brček.

Radek Vávra

Radek Vávra

Ing. Radek Vávra - specializuje se na finance, ekonomiku a investování, které jsou jeho koníčkem přes 20 let.